lördag 13 april 2013

Lights will guide u home

G'day! Ligger i sängen och har haft en riktigt skit dag. Ursäkta ordvalet. Är sjukt trött och har inget ork för ingenting. Försökte läsa lite på kemi prov, och när jag läst typ 11 sidor inser jag att jag verkligen inte förstår någonting av vad jag läser. Bara massa metaller, mineraler os.v. Om två timmar blir det jobb en stund och sen iväg i duschen om jag ska hinna till Elinors. Ska tillbringa kvällen med tjejerna, äta tortilla, kolla film, och ha så där allmänt kul. Ska dessutom cykla hem runt 11-12 tiden och har inga gatulampor dom två sista km, så kommer vara livrädd. Känner också en gnutta avundsjuka på mina två äldsta bröder. Dom har varit och köpt Iphone 5, och själv sitter jag här med en nokia och har inte hunnit med Iphone 4 ännu.
Nu blir det 90210, och sen ska jag väll lyfta min tunga rumpa mot föusi.

                                                                      Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar